ویژگی و محتوا کتاب مغز و فرایند یادگیری نشرمدرسه شامل:
فعالیت های آموزشی مدارس باید با توجه به چگونگی فرایند یادگیری ذهن پایه ریزی شود ولی با وجود تحقیقات انجام گرفته در حوزه علوم عصب شناسی بسیاری از اسرار و رموز کارکردن ذهن همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است،کتاب حاضر درصدد اثبات این مطلب است که پیش از هماهنگ کردن فرایند تدریس با عملکرد ذهن باید چگونگی عملکرد ذهن باید چگونگی عملکرد ذهن را به خوبی شناخت به همین منظور در بخش اول آناتومی و فیزیولوژی ذهن و مغز به تصویر مشیده می شود سپس در بخش دوم چگونگی عملکرد ذهن و رمزگذاری پردازش و ذخیره سازی اطلاعات در ذهن مورد بررسی قرار می گیرد و بخش سوم و پایانی کتاب به شرح ابزارهای کاربردی کلاس های درس و روش های تدریس سازگار با ذهن اختصاص دارد.کتاب مغز و فرایند یادگیری ولف نشرمدرسه
مولف پاتریشیا ولف_مترجم داود ابوالقاسمی_مجموعه کتاب های روانشناسی ،آموختن_تعداد صفحه 208_شابک 9789643851477_انتشارات مدرسه