این کتاب یک چارچوب عملیاتی مشروح به دستتان می دهد تا با آن بتوانید یک کمپین تبلیغاتی بر مینای برنامه ی بازاریابی بنویسید مسیر خوبی پیش پای شما می گذارد که به باور صاحب نظران مسیری بسیار روشن و قابل اجراست شاید تنها مسیر ممکن نباشد اما با شفافیت بالایی که دارد به خط مشی خردمتدانه ای منتهی می شود همین امر موجب شده تا روش ارائه شده در این کتاب را بتوان به سادگی با دیگر شکل ها و فلسفه های برنامه ریزی بازاریابی سازگار کرد
مولف جیم اوری_مترجمان شاهین ترکمان،آتنا مقدم_مجموعه کتاب های تبلیغات و بازاریابی_تعداد صفحه 300_شابک 9786005253740_انتشارات سیته