با توسعه ی روزافزون تبلیغات در دنیای امروز خرید و فروش زمان و فضای رسانه ها و همچنین برنامه ریزی برای آنها خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است در یک میارزه تبلیغاتی رسانه ها 80 تا 85 درصد بودجه ی تبلیغاتی را به خود اختصاص می دهند.بودجه ی باقیمانده صرف تحقیقات طراحی پیام تولید ارزیابی و سود آژانس تبلیغاتی می شود.
مولفان لری دی کلی،دونالد دبلیو جاگن هیمر_مترجمان احمد روستا،فرزاد مقدم_مجموعه کتاب های تبلیغات_تعداد صفحه153_شابک 9786005253115_انتشارات سیته
هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.