ویژگی و محتوا کتاب چگونه مدیری با ارتباطات موفق باشیم آرمسترانگ بازرگانی شامل:
مدیریت هر موسسه و بنگاهی بدون ارتباط و تعامل با بخش های مختلف داخلی و بیرونی ممکن نخواهد بود به اعتقاد کارشناسان مدیری در رسیدن به اهداف خود موفق تر است که ارتباط بهتری با بخش های مختلف و کارکنانش دارد در بسیاری از مواقع داشتن مهارت ارتباطی حتی می تواند به عنوان یک راه میان بر عمل کند همچنین داشتن مهارت ارتباطی باعث می شود تا شما بتوانید افکار و ایده های خود را به روش بهتری به کارکنانتان منتقل کنید و راندمان کار را بالا ببرید،شما به عنوان یک مدیر مسئول کارهای زیردستان خود و مشکلات بنگاه و موسسه هستید حتی مسئول اشتباهاتی که کارکنانتان انجام می دهند زیرا شما مدیریت بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن مقصر باشید به دنبال راه حل و مدیریت اتفاق باشید همه مدیران برای جلو گیری از مشکلات مقرراتی را وضع می کنند شما هم می توانید این کار را انجام دهید اما به یاد داشته باشید که این مقررات چندان سخت نباشد که جلوی خلاقیت ها را بگیرد و در دل کارکنان ترس از اشتباه و خطا به وجود آورد زیرا این موضوع می تواند جسارت کار و تصمیم گیری را از آن ها بگیرد.کتاب چگونه مدیری با ارتباطات موفق باشیم آرمسترانگ طباطبایی بازرگانی
مولف مایکل آرمسترانگ_مترجمان احمد طباطبایی،رضا بابایی_مجموعه کتاب های مدیریت_تعداد صفحه 124_شابک 9789644684807_انتشارات بازرگانی