ویژگی و محتوا کتاب رفتار مصرف کننده نشرمهربان شامل:
هر چند ماهیت موضوعی حوزه رفتار مصرف کننده کمتر تردیدی باقی می گذارد که موضوع در حوزه بین رشته ای شامل روانشناسی علوم اجتماعی و اقتتصاد است اما بررسی مثال هایی که به آن ها اشاره شده است همگی متکی به مجموعه ای از داده های کیفی و یا داده های کمی اما به صورت روند است که آشنایی مخاطبان و خوانندگان با مفاهیم اولیه روان شناسی و شناخت کلی در مورد اصول جامعه شناسی اقتصاد و بازاریابی را ناگزیر به صورت پیش نیاز درک بهتر این کتاب ساخته است امروزه حوزه رفتار مصرفکننده در علم مدیریت بازاریابی از افتراق مفهومی و کاربردی دو حوزه کاملا جداگانه ای مشتری و مصرف کننده نیز فراتر است.امروزه بازاریابان با چالش سختی مواجه شده اند زیرا مدیریت بازاریابی به میدان جنگی تبدیل شده است که اطلاعات مهمترین منبع و جنگ افزار آنها است.کتاب رفتار مصرف کننده حیدرزاده نشرمهربان
مولفان جان موون،میشل مینور_مترجم کامبیز حیدرزاده_مجموعه کتاب های دانشگاهی_تعداد صفحه 614_شابک 9786007317532_انتشارات مهربان