علاوه بر این فصل مدل ساده ای از تصمیم گیری مصرف کننده را معرفی می نماید که می تواند به عنوان یک چارچوب ساختاری برای فهم روابط متقابل میان اصول رفتار مصرف کننده عمل کند در فصل 2 با عنوان تحقیقات درباره مصرف کننده مرور دقیقی بر فرایند تحقیق بر روی مصرف کننده و تکنیک های مرتبط با این تحقیقات انجام گرفته است.
مولفان لئون شیفمن،لزلی کانوک_مترجمان مسعود کرمی،شهرزاد پوریان_مجموعه کتاب های دانشگاهی_تعداد صفحه 696_شابک 9786005823530_انتشارات مهربان
هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.