ویژگی و محتوا کتاب کاتلر در مدیریت بازار نشرفرا شامل:
فرصت ها در همه جا گسترده اند و به قول مارک تواین ما به ندرت متوحه آن ها می شویم مگر هنگامی که از دست رفته اند کاتلر معتقد است که هر جا نیازی در میان باشد فرصتی نیز وجود دارد او بازاریابی را هنر یافتن پروردن و سود بردن از فرصت ها می داند . فیلیپ کاتلر استاد و نویسنده پر آوازده بازاریابی این کتاب را در زمانه ای می نویسد که مشتری مداری در قلب موضوعات اساسی سازمان های قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان می دارد که طی ده ها سال تحقیق و تدریس و تحریر این امکان را یافته است تا از فرازی بلند نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آن ها را در یک ارتباط منسجم و با معنا تعریف و تبیین نماید و پدیدههای موفق بازاریابی را در دنیای امروز با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.کتاب کاتلر در مدیریت بازار نشرفرا
مولف فیلیپ کاتلر_مجموعه کتاب های دانشگاهی _ تعداد صفحه 352_شابک 9789647092043_انتشارات فرا