ویژگ و محتوا کتاب آموزش بیمه جامع اصول و مبانی جلد2 پژوهشکده بیمه شامل:
رشد و توسعه چشمگیر بیمه در جهان تا حد بسیاری مدیون شبکه فروش حرفه ای و بازاریابی برنامه ریزی شده آن است در شرکت های بزرگ و معتبر بیمه در سراسر جهان از مدت ها پیش نقش و اهمیت شبکه فروش در موفقیت این شرکت ها مورد توجه بوده است آنها دریافته اند حتی در صورت ارائه محصولات بیمه ای ارزان و با یفیت و به کارگیری سیستم تبلیغات وسیع بدون وجود شبکه فروش توانمند و قدرتمند قادر به حفظ سهم خود در بازار و جذب خریداران بالقوه نخواهند بود،خدمات بیمه ای توسط دفاتر مرکزی شرکت های بیمه شعب نمایندگان کارگزاران و بازاریابان بیمه به متقاضیان و مشتریان این بازار ارائه می گردد این گروه شبکه فروش بیمه را تشکیل می دهند براسا ایین نامه شماره 75مصوب شورای عالی بیمه نماینده بیمه شخصی حقیقی یا حقوقی است که با رعایت قوانین و مقررات مربوط از جمله قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران بیمه گری مفاد آیین نامه و فوق الذکر و سایر مصوبات شورای عالی بیمه شرکت بیمه می تواند بخشی از اختیارات و وظایف خود در صدور بیمه نامه و در صورت لزوم پرداخت در رشته های مختلف را به ماینده تفویض نماید.کتاب آموزش بیمه جامع اصول و مبانی جلد2 پژوهشکده بیمه
مجموعه کتاب های بیمه حقوق بیمه_تعداد صفحه 562_شابک 9786007648629_انتشارات پژوهشکده بیمه