ویژگی و محتوا کتاب کاربرگ اقتصاد انسانی دهم مرآت شامل:
کاربرگ ابزار آموزشی است که از طریق خلق موقعیت های یادگیری فردی و گروهی در کلاس پیوسته فرایند تدریس را ارزشیابی می کند و بازبینی هفتگی آن تصویر روشنی از فعالیت های آموزشی صورت گرفته در کلاس های درس ارائه می کند کاربرگ طرح درس عملیاتی شده معلم است که معلم به وسیله آن می تواند کلیدواژه های اصلی را که کف آموزش می نامیم در کلاس به تدریس مباحثه و بازخوردگیری بگذارد،هر برگ دو صفحه ای از کاربرگ مفاهیم یک هفته آموزشی را شامل می شود تدریس خلاقانه در کلاس های تدریس توسط معلم نیازمند خلق موقعیت های متناسب برای مشارکت دانش آموز در جریان یادگیری است کاربرگ ابزار آموزشی است که هدف اصلی اش کمک به معلم برای انتخاب شیوه های مناسب تدریس در جهت رسیدن به اهداف است . .در استفاده از بسته مدیریت کلاسی به معلمان توصیه می شود که بهتر است میان جریان تدریس خود و کاربرگ جدایی نیندازد شاید معلمی گمان کند با وجود حجم قابل توجه مطالب کتاب درسی استفاده از کاربرگ امکان مدیریت زمان در کلاس درس را از او خواهد گرفت اما پیشنهاد طراحان بسته مدیریت کلاسی به معلمان این است که با داشتن اعتماد به کاربرگ و تکیه بر طرح درس زمان کلاسی را مدیریت کنند به خدمت گرفتن ارزشیابی در جریان تدریس به این معناست که همگام با آموزش یک مفهوم از پرسش استفاده کنیمطراحی کاربرگ به گونه ای است که معلم می تواند از آن به عنوان مکمل طرح درس خود استفاده کند برای نمونه معلم قبل از آنکه به توضیح مفاهیم جدید بپردازد می تواند با سوالی از کاربرگتدریس را شروع کند و به اصطلاح عیار اگاهی دانش آموزان از مفاهیم مرتبط با درس جدید را به دست آورد گاهی اوقات معلم می تواند به ویژگی های تعریف مدنظر خود اشاره کند اما تعریف از مفهوم مورد نظر دست یابند سپس در کلاس درس چند تعریف را با سایر دانش اموزان به اشتراک گذارد پس از آن که مطلب جدید کاملا در ذهن دانش آموزان جا افتاد و تثبیت شد.کتاب کاربرگ اقتصاد انسانی دهم مرآت
مولفان ثمین موسیوند،سکینه سعیدیان_مجموعه کتاب های کاربرگ،نمونه سوالات_1396 نوبت اول_شابک 9786008585299_انتشارات مرآت